»Ivica Buljan, prototip režiserske veličine«
»Zellerjevo besedilo označil za črno farso, ki 'prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev'.«
»Buljanov podpis je superioren, vedno povzdiguje besedilo v višji, provokativen ton, nas vleče v igro in nam ne dovoli, da bi 'mislili na kaj drugega'.«
»Anderssonova dela na prvi pogled zelo neobičajna.«
»Mikra theatrika 2 Svetlane Slapšak je navdihujoča in sredi humanističnega uboštva toliko kot opogumljajoča knjiga, ki jo kljub gostoti misli praktično požiramo.«
»Že njihovi preprosti naslovi – Laž, Resnica, Oče, Mati, Sin – dajejo občinstvu vedeti, za kaj gre.«
»Zeller na stilno prepoznaven in izpiljeno minimalističen način, s skopimi, a enigmatično dvoumnimi stavki v tekočem dialogu, predvsem pa z neprestanim spreminjanjem perspektive izrekanja 'objektivne resnice' razgrinja pred gledalci čustveno izvotljene odnose v družini.«
»Avtor se spretno poigrava z realnostjo izrečenega, ki jo gledalec po koščkih sestavlja iz prizora v prizor skozi labirint mamine stiske.«
»Nemara je prav dom freudovski izvir vseh travm in psihoseksualnega (ne)zadovoljstva.«
»Ta komedija pripada bolj igralcem kot pa režiserjem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju